سینٹورس مال میں پاکستان کا پہلا وقف شدہ ’ای وی شو روم ‘کھل گیا

41

سینٹورس مال اسلام آباد میں پاکستان کا پہلا وقف شدہ ’ای وی شو روم ‘کھل گیا۔
GUGU MOTORSکو TESLA INDUSTRIESنے اپنی انقلابیGIGI EVکی نقاب کشائی کے لئے منتخب کیا ہے۔
پاکستان کے پہلےای وی شو روم کا افتتاح سردار یاسر الیاس خان(سی ای او سینٹورس،صدر آئی ڈی اے)سردار ڈاکٹر راشد الیاس خان(صدر سردار گروپ)عامر حسین(سی ای او ٹیسلاانڈسٹریز پرائیویٹ لمیٹڈ)امیر حسین نے کیا۔احسن ظفر بختاوری(صدر آئی سی سی آئی)اور دیگر معززین نے شرکت کی۔
سینٹورس مال جدت، کمیونٹی دوستانہ سرگرمیوں، اور مقامی کمیونٹی کے لیے ماحولیاتی اور مالیاتی کارکردگی کو ترجیح دینے والے برانڈز کو فروغ دینے میں ہمیشہ سب سے آگے رہا ہے۔ ایک اہم قدم آگے بڑھاتے ہوئے، مال نے اب پاکستان میں پہلے الیکٹرک وہیکل (EV) شوروم کے لیے اپنے دروازے کھول دیے ہیں۔ GuGo Motors، EV مارکیٹ میں ایک ممتاز کھلاڑی، کو Tesla Industries نے اس پلیٹ فارم پر اپنی انقلابی GiGi EV کی نقاب کشائی کرنے کے لیے منتخب کیا ہے۔ یہ ایک اہم اقدام ہے، جو پاکستان میں Tesla Industries کی جانب سے متعارف کرائے گئے پہلے خصوصی EV شو روم کی نشاندہی کرتا ہے۔ GiGi EV اپنی 16.8 kWh بیٹری کی بدولت صرف PKR 5/کلومیٹر کی قابل ذکر آپریشنل لاگت کو برقرار رکھتے ہوئے ایئر کنڈیشنگ کے ساتھ 220 کلومیٹر کی متاثر کن رینج کا حامل ہے۔ اس کی قیمت کے لحاظ سے، GiGi EV 46.60 لاکھ روپے کی قیمت پر پیش کی جائے گی۔ اور جب چارجنگ کی بات آتی ہے، تو GiGi EV کو چارج کرنے کے عمل کو مکمل کرنے کے لیے تقریباً 3 سے 4 گھنٹے درکار ہوتے ہیں۔ سینٹورس مال کی طرف سے یہ قدم پائیدار نقل و حمل کے اختیارات کے عزم کو ظاہر کرتا ہے اور کمیونٹی کی ابھرتی ہوئی ضروریات کو پورا کرنے کے لیے آگے نظر آنے والے نقطہ نظر کی عکاسی کرتا ہے۔
پہلے ای وی شو روم کا افتتاح سردار یاسر الیاس خان (سی ای او سینٹورس، صدر آئی ڈی اے)، سردار ڈاکٹر راشد الیاس خان (صدر سردار گروپ)، جناب عامر حسین (سی ای او ٹیسلا انڈسٹریز پرائیویٹ لمیٹڈ)، جناب امیر حسین نے کیا۔ احسن ظفر بختاوری (صدر آئی سی سی آئی) اور دیگر معززین نے بھی شرکت کی۔
حاضرین سے خطاب کرتے ہوئے سردار یاسر الیاس خان نے کہا کہ الیکٹرک وہیکل ہی مستقبل ہے کیونکہ الیکٹرک کاریں صفر ٹیل پائپ کا اخراج پیدا کرتی ہیں، فضائی آلودگی اور گرین ہاؤس گیسوں کے اخراج کو کم کرتی ہیں۔ اس سے موسمیاتی تبدیلیوں کا مقابلہ کرنے اور ہوا کے معیار کو بہتر بنانے میں مدد ملتی ہے، جس سے صحت کے بہتر نتائج برآمد ہوتے ہیں۔ اگرچہ الیکٹرک کاروں کی ابتدائی قیمت زیادہ ہو سکتی ہے، لیکن وہ عام طور پر طویل مدت میں چلانے اور برقرار رکھنے میں سستی ہوتی ہیں۔ الیکٹرک کاریں روایتی گاڑیوں کے مقابلے میں زیادہ پرسکون ہیں، جو شہری علاقوں میں صوتی آلودگی کو کم کرتی ہیں۔ الیکٹرک کاروں کی ترقی اور اپنانے سے گاڑیوں کی صنعت میں جدت اور تکنیکی ترقی ہوتی ہے۔ یہ بیٹری ٹیکنالوجی، چارجنگ انفراسٹرکچر اور گاڑی کی مجموعی کارکردگی میں بہتری کا باعث بن سکتا ہے۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں