خوش کیسے رہا جائے؟؟ جانیں گرُ کی بات

45

خوشی ایسی چیز ہے جس کا دارومداردماغی صحت پر ہوتا ہے۔لیکن یہ صحت کبھی تو اچھی ہو تی ہے،لیکن کبھی کبھی اس کو اچھا رکھناایک چیلنج بن جاتاہے، کیونکہ کبھی کبھی زندگی مشکل ترین ہو جاتی ہے۔تاہم، ہمیں اپنی ذہنی صحت کا خیال رکھنے میں دقت پیش آتی ہے۔ ہر انسان میں مشکلات اورپریشانیوں سے نمٹے کی صلاحیت مختلف ہوتی ہے۔یہ دیکھنا آسان ہے کہ جب ہمارے ساتھ جسمانی طور پر کیا غلط ہورہاہے۔ لیکن ہماری ذہنی صحت میں کیا کیا بگاڑ پیدا ہو رہا ہے، یہ فوری معلوم کرنا نہایت مشکل ہے۔ کیونکہ یہ وقت کے ساتھ ساتھ ہی عیاں ہوتا ہے۔ یہاں عمومی طور پر یہ دیکھا گیا ہے کہ، لوگ جب تک یہ نہیں دیکھتے کہ آپ کو کوئی مسئلہ درپیش ہے، تو وہ مدد کی پیشکش نہیں کرتے۔لہٰذا، جب بھی آپ خود کو ذہنی طور پر بیمار محسوس کر رہے ہوں تو آپ کو سب سے پہلے یہ بات ذہن نشین کرنا ہو گی کہ آپ کوجو مسائل درپیش ہیں ان کا حل نکالنا ہے۔ تب ہی ان کوحل کیا جا سکتا ہے۔چاہے وہ مسائل کسی پیشہ وارانہ ،خاندان کے رکن، یا کسی دوست کی وجہ سے ہو۔اگر آپ اچھا محسوس نہیں کر رہے تو آپ اپنی ہمت بندھانے کے لئے ان اصولوں کو اپنا سکتے ہیں جو کہ مندرجہ ذیل ہیں:
اپنےلئے جشن منائیں: ہم میں سے بہت سے لوگوں کو ان تما م چیزوں انوکھی چیزوں کا جشن منانے کے بجائے جو کہ ہمیں شاندار بناتی ہیں ، خود پر سختی کرنا آسان لگتا ہے۔اپنے آپ کو کچھ اچھا کہنے کے لیے ہر روز ایک لمحہ ضرور نکالیں۔
بات کرتے رہیں: آپ کے لیے جو کچھ ہو رہا ہے اس کا اشتراک کرنا آپ کو چیزوں کو مختلف نقطہ نظر سے دیکھنے اور پریشانیوں یا چیلنجوں کا حل تلاش کرنے میں مدد کر سکتا ہے۔
جسم کی دیکھ بھال کریں: اپنے جسم کی دیکھ بھال کرنے سے آپ کے دماغ کو مضبوط رہنے میں مدد ملتی ہے۔ جب ہو سکے ورزش کریں، رات میں 8 گھنٹے سوئیں، اور الکحل اور منشیات کے غلط استعمال سے گریز کریں۔
اپنے لئےوقت نکالیں: ہر روز، ایک ایسا کام کریں جس سے آپ لطف اندوز ہوں۔ یہ آپ کے پسندیدہ گانے پر ناچنا، دوستوں سے ملنا، یا پارک میں سیر کے لیے جانا ہو سکتا ہے۔
اچھی خوراک لیں: آپ جو کھاتے ہیں اس کا آپ کیسا محسوس ہوتا ہے اس پر حیرت انگیز اثر پڑتا ہے۔ لہذا اگر یہ برگر یا اسموتھی کے درمیان انتخاب ہےتو، اسموتھی منتخب کریں۔
اپنی پریشانیوں کو نظر انداز نہ کریں: اگر آپ تناؤ یا پریشانی محسوس کر رہے ہیں تو اسے الکحل یا نشے سے روکنا اس کا حل نہیں ہے۔ کسی قریبی شخص کے ساتھ بات کریں، ایسا جو آپ کو سمجھ سکے۔
دوستوں کے ساتھ رابطے میں رہیں: دوست اہم ہیں، اس لیے رابطے میں رہنا اچھا ہے۔ دوست سب سے زیادہ اہمیت رکھتے ہیں جب آپ اتنے اچھے محسوس نہیں کر رہے ہوں،تو اپنے دوستوں کے ساتھ فون پر رابطہ کریں یا پھران کے ساتھ سیر کے لئےنکل جائیں۔

کیٹاگری میں : صحت

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں